11 Mart 2014 Salı

Dirty Works Bye Bye Dark Circles Concealer

Bugünkü yazım Dirty Works Göz Altı Kapatıcısı hakkında :)

Göz altlarımda pek sorunum yok. Ancak zaman zaman uyku düzenim bozulduğu için hafif de olsa koyulaşma oluyor. Ben de önce uygun fiyatlı birkaç markanın kapatıcı - aydınlatıcı gibi ürününü denemek istedim. 

İlk kullandığım Rimmel London Match Perfection oldu. Acıkcası çok hafif yapılı bir ürün olduğu için bir faydasını görmedim. Kullandım ve bitirdim. Bir daha almam için bir sebep bulamadım.

Daha sonra da bu ürünü Gratis'ten yaklaşık 3 hafta önce  aldım.


 14 tl civarında bir fiyatı vardı. Krem yapıya sahip bir ürün. Bir tarafı somon rengine yakın daha çok corrector olarak kullanmaya uygun. Diğer tarafı ise NW20 tonlarında.


Meraklı Çiko hemen fotoğrafa dahil oldu :)


Ürünü kullandım ama hiç beğenmedim. Yağlı bir yapısı var ve sabitlemek için transparan pudra kullamanız lazım. Ki bu da gün içinde çatlak çatlak gözüken çok kötü bir görüntüye sebep oluyor :(


Ben fırça yardımıyla uygulamaya çalıştım ; parmak uçlarımla uygulamaya çalıştım ama yok hiç fayda etmedi. Kapatıcılığı da çok düşük. Göz altlarım ağırlaşıyor resmen :(


Benim bu ürün ile ilgili olan düşüncelerim ne yazık ki olumsuz :( Yazık ziyan olacak.

MAC prolongwear concealer alacağım ve bu kapatıcı arayışıma artık son vereceğim. Bugün almak için gittim ancak bana uygun olan ton NW20 ellerinde kalmamış. Birdahaki gidişimde inşallah alacağım.

 Hepinizi öpüyorum :))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder