30 Temmuz 2013 Salı

Bebak Güneş Bakım Sütü ( havuç özlü )

Meşhur ürünü ben de A Plus AVM'deki Watsons'tan %25 indirim ile aldım geçtiğimiz gün :) Bu yaz Selesta güneş kremini kullanmıştım ve bitirdim. Çok ama çok memnun kaldım yazısı mevcut merak edenler okuyabilir ;)

Bebak bu yaz çok tutuldu. Hazır ben de yeni bir güneş bakım ürünü arıyorum bir de bunu deneyeyim ve hazır indirimdeyken kaçmaz diye düşünüp aldım :) 


Bugün deneme fırsatım oldu. Kokusuna bayıldım. Ama daha detaylı yazım biraz daha kullandıktan sonra gelecek . Ama sırf kokusu için bile alınır o derece hoşuma gitti :)

Akışkan bir yapıya sahip ve ne yazık ki içinde paraben var :( 

Deneyip yazacağım yakın zamanda :)

2 yorum:

  1. havuc ozlu olmasi guzel.ambalaj cok sirin. sana yeni geldim .bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusuna bayılıyorum :) iade-i ziyaret yapıyorum canım hemen :)

      Sil