28 Nisan 2013 Pazar

GoodSkinLabs Z-Pore Instant Pore Refiner ve Smooth-365 IntensiveClarity + Smoothing Peptide Serum

        Burnumun yan tarafından göz altıma doğru geçen bölümdeki gözeneklerimden biraz şikayetim vardı. Gözenek sıkılaştırıcı arayışına girmişken internette GoodSkinLabs Z-Pore hakkında bir yazı gördüm ve ilk fırsatta Tekin Acar kozmetiğe uğradım. Satış danışmanı bu ürünü yine aynı markanın Smooth-365 peptitli serumuyla birlikte kullanmamı tavsiye etti. Daha etkili bir sonuç alacağımı dileyerek bir umut ikisini de aldım ve 21 Şubat'ta kullanmaya başladım.


         Kısa kısa sizelerle yorumlarımı paylaşma vakti geldi :)
Önceliği Z-Pore instant pore refinera veriyorum. Gözeneklerimin daha az gözükeceğine inandığım ve sonuçtan beklentim çok yüksek olduğu için ilk hayal kırıklığımı yaşadım. Bana birşeyi çok överek anlattıklarında benim de beklentim ne yazık ki çok yüksek oluyor ve bazen sonuçlar hiç de beklendiği gibi çıkmıyor. Ürün küçük bir ambalaja sahip. Çok yoğun ve mat bir yapısı var. Ben temiz cilde nemlendirici uygulayım biraz bekledikten sonra burun çevreme sürdüğümde sanki yüzümde tebeşir tozu varmış gibi hissettim. Gözeneklerim de hala yerinde duruyordu. Belki makyajımı yapmadığım için böyledir diyerek fondötenimi ( jane iredale mineral ) yüzüme yedirmeye başlıyordum ki sonuç tam bir hüsran oldu. Fondöten ve ürünün denk geldiği yerler tamamen ayrı bir renk oldu ve ben yüzümü temizleyip birdaha bu ürünü kullanmama kararı aldım. Belki de ileride tekrar barışırız :) Fiyatı hatırladığım kadarıyla 75 TL civarında olmalı. Fondöten ile uyguladığımda nasıl bir görüntü oluştuğunu merak ederseniz yorumlara yazın fotoğraf ekleyebilirim.

       İkinci inceleme konumuz Smooth-365'e gelelim:) Benim cildim karma bir cilt. T bölgem gün içinde yağlanıyor malesef . 2 seneden beri Clinique Dramatically Different nemlendiriciyi kullanıyordum . Beğendiğim ürünleri çok sık değiştirmeyi sevmeyen biriyim ama yeni ürünleri de mutlaka denerim. Smooth-365 gerçekten güzel bir serum. Ambalajında düzenli kullanımla birlikte 4 hafta içerisinde ciltte kadifemsi bir his oluşturduğu belirtilmiş. Ben de daha ilk kullanımda bunu hissettim. Yumuşatcık bir yüzüm oldu. Günlük cilt temizliğinden sonra peptitli serumu yüz ve boyun bölgeme dairesel hareketler ile uyguluyorum ve 2 aydır kullanıyorum. Gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim . Fiyatı 65 TL civarındaydı.

Umarım biraz merakınızı giderebilmişimdir. Hala gözeneklerime yardımcı olabilecek ürün arıyorum. Sizin tercihiniz neler? Paylaşırsanız sevinirim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder