28 Nisan 2013 Pazar

Essence Ruj ve Lip Gloss

     Essence ile ilk tanışmam bundan 2 yıl önce Frankfurt'ta olmuştu. Uygun fiyatı ve güzel renkleri beni cezbetmişti ve pekçok ruj ve lip gloss almıştım. Ancak uzun bir aradan sonra Essence markasıyla Gratis'te karşılaştım :) 


     Yurtdışında uygun fiyata satılan pek çok marka ne yazık ki Türkiye pazarına girdiğinde fiyatlar iki veya üç katına çıkabiliyor. Biraz da merakla standı ziyaret ettim. Veeeee renkleri çok hoşuma giden iki ruj ve iki lip gloss aldım.

- 61 numara I'm Lobstar ruj
- 53 numara All About Cupcake ruj
- 18 numara Sparkling Papaya lip gloss
- 23 numara Dazzle Glow lip gloss

     Rujlardan 61 numara biraz simli bir yapıya sahip ama sürüldüğünde çok güzel bir renge sahip. Resim ekleyeceğim bu aldıklarımla ilgili. Şimdilik sadece bileğime sürdüğüm şekilde gösterebiliyorum renkleri:)
Sıralama 61 numara, 53 numara,18 numara ve 23 numara şeklindedir.

       53 numaralı ruj ise biraz nude bir renk denebilir. Bileğimde pembemsibir renk veriyor ama dudakta nude duruyor. Ben beğendim rengini. Ayrıca dudağı nemlendiriyor. Ki benim dudaklarım genellikle kuruyor ve soyuluyor. Nemlendirici ruj büyük avantaj :)

        Gelelim lip glosslara :) Biraz yapış yapış his uyandırıyor ne yazık ki. Ama 18 numaranın rengi çok tatlı. Özellikle 61 numara I'm Lobstar ruj ile kullanmayı seviyorum.

    23 numara Dazzle Glow simli bir parltıcı. Işığı yansıtması güzel. Bazen rujlarımın üzerine sürüyorum. Gayet güzel oluyor .
Bakalım birdahaki ganimetler neler olacak :) Görüşmek üzere :)

                                                                                                                              Dila...
mutlu olmak bizim elimizde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder