28 Nisan 2013 Pazar

Crystal Body Deodorant Stick

Ter kokusu... Bakımına dikkat eden eminim ki herkesin engellemek için uğraştığı bir mesele. Ben de yıllardır Nivea roll-on kullanmaktaydım. Taaa ki bitanecik teyzeme göğüs kanseri teşhisi konulana kadar. Merak edenler için yazıyorum; çok şükür Teyzem tedavi sürecini bitirdi ve iyi durumda.

Doktoru; antiperspirant olarak geçen ter kokusunu önleyici ürünlerin kanser türlerini tetikleyen aliminyum, paranen vb. kanserojen maddeler içerdiğini teyzoşuma anlatmış. Biz de bunları öğrenip bilinçlendikten sonra zararlı olmayan ürün arayışına girdik. Amerika'da satılan ve içeriğinde aliminyum olmayan Secret markasının jel ürününü kullandım bir müddet. Amaaaaa geçen gün Gratis'te Cyrstal Deodorant Stick'i gördüm. Biraz inceledim ve tam da aradığım şey elimdeydi :) Fotoğraflardan da inceleyeceğiniz üzere ürün %100 doğal mineral tuzlardan oluşmakta. İçeriğinde aliminyum, paraben yok. Kokusu yok. Sert bir taş görünümünde. Kanser merkezleri tarafından onaylı.Tayland'dan ithal ediliyor. Günlük kullanımla 1 yıl kadar dayanıyormuş. Fiyatı 12 TL :)

Bu kısa bilgilerden sonra kullanımdan sonraki düşüncelerimi yazıyorum. Biraz korkuyordum açıkcası. Etkili olup olmayacağı konusunda şüpheliydim. Ancak kullandım ve sonuç mükemmele yakın diyebilirim. Terlemeyi engellemiyor sakın yanlış anlaşılmasın . Ancak koku hiç yok ve tuz olmasından dolayı tahriş eder mi diye düşünceniz varsa o da yok hiç hem de:) Bulaşma riski yok çünkü bir dokusu yok. Ben çok mutluyum. Bir de ayak tabanlarına uygulandığında ayak kokusu için de kullanılabiliyormuş. Şimdi kimi görsem tavsiye ediyorum çünkü kanser çok yaygın ve korunmaya çalışmalıyız. Bir yardımı olur düşüncesiyle burada paylaşmam istedim. Kullanın ve kullandırın :)



12 yorum:

  1. öncelikle blogun hayırlı olsun. deodorant konusuna ben de dikkat ediyorum. SAğlıkla ilgimden dolayı alüminyum içermeyenleri bulmaya çalışıyorum. YAzın gerçekten yararlı olmuş. İLK takipçin olmak isterdim Ne yazık ki bloga takip butonu eklememişsin. Hiç değilse bir google + butonu eklese idin. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) Blog yazmaya yeni başladım ve yeni yeni öğreniyorum bazı şeyleri diyebilirim. Gittikçe daha güzel olacak umuyorum ki. Sen söyleyince öyle bir butondan haberim oldu. Hemen bulup koymaya çalışıcam takip butonunu :) yine görüşmek üzere...

      Sil
  2. secret ben de kullanmıştım ama ne giysem beyaz beyaz iz yaptı, bu markayı severim umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Cyrstal 'de bir sorun yaşamadım canım . Umarım sen de beğenmişsindir :)

      Sil
  3. Crystal benim de çok sevdiğim bir roll-on ama yaz gelince yetersiz kaldı. Üzerine body mist uygulayarak kullandım yine çözüm olmadı. Şİmdi Nivea'nın natural bir deosunu buldum onu kullanmaya başladım. Yazısı yakında blogda olacak sana da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ben de nivea'nın naturel roll-on unu kullandım ama içeriğindekiler yüzünden şimdi sadece Cyrstal kullanıyorum. Haklısın yaz aylarında biraz etkisi az oluyor. Her gün tazelemek en önemlisi. Ayrıca koltuk altına peeling veya kese uygulayıp ölü derinin uzaklaşmasını sağlamak Cyrstal 'in etkisini artırıyor. Tavsiyen için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. CYRSTAL İ BENDE GRATİSTE GÖRDÜM BENDE SENİN GİBİ ALİMİNYUMSUZ ROLL ON ARAYIŞINDAYIM SEBAMED İN ALİMÜNYUMSUZ AMA KESİNLİKLE TERİ KOKUTTU HİÇBİR ŞEKİLDE İDARE ETMİYOR ERSAĞ DİYE BİR MARKA VAR BİLİR MİSİN BİTKİSEL ÜRÜN SATTIINI SÖYLÜYOR ONUDA KULLANDIM O DA ETKİ ETMEDİ ALİMİNYUMSUZ PARABENSİZ TEK KOKUTMAYAN CYRİSTAL OLDU PARFÜM KOKUSU VERMİYO AMA HİÇ Bİ SEKİLDE TER DE KOKUTMUYOR HARİKA AMA SADECE BİR KONUDA TEREDDÜTÜM VAR BU YÜZDE YÜZ DOĞAL TUZ DENİYOR ÇANKIRIDAN BÖYLE DOĞAL TUZ GETİRTMİŞTİM ORANIN TUZU MEŞHURDUR ONU KULLANDIM BÖLE ETKİ ETMEDİ UMARIM CYRİSTALDE BİLMEDİĞİMİZ BİR KATKI YOKTUR .. SENDE BİLGİLENDRİĞİN İÇİN TESEKKÜRLER ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel yorumun için teşekkür ederim. Sen benim gibisin demek :) Bu konuda bilinçlenmek çok önemli; temiz ürünlerle ilgili yazıları okudukçs seviniyorum. Bahsettiğin markaların ürünlerini kullanmadım. Pekçok aliminyum içermeyen roll-on denedim. Ama diğer kimyasallar da zararlı olduğu için Crystal'de karar kıldım. Benim bu konuda şüphem yok açıkcası. Amerika'da da satılıyor oradan da almıştım, Türkiye'de de bulunca çok mutlu oldum. Eğer öyle birşey olsaydı kanser merkezleri onaylamazdı diye düşünüyorum . Sevgilerimle :)

      Sil
  6. kanser merkezleri onayladıysa tereddüt etmicem o zamn sevindim ;) ben aliminyumun dışında bir de paraben ve dimethicon yanlış yazmadıysam bunlarada takıntılıyım kanseri tetkliyor. bunun için niveanın pure natural nemlendiricisini kullanmaya başladım paraben silikon içermez diyor ve çook memnun kaldım cildim eski nemine kavuştu . bunun gibi parabensiz dimethiconsuz olupta memnun kaldığın ürünler varsa bilgilendirirsen sevinirim. sayfanı bugün keşfettim makyaj günlüğünde gördüm you tube face ya da instagram hesapların varsa oradanda takip etmek isterim ;)

    YanıtlaSil
  7. Tabii ki yeni ürünler keşfettikçe blogda yazarım. Böyle şeyler paylaşınca daha güzel oluyor. Takip ediyor musun bilmiyorum ama sevgili Başak'ın bu konuya ilgisi büyük. Blogu http://surdarcenciel.blogspot.com/?m=1 bence ziyaret etmelisin :) İnstagram hesabım var cikomastik adıyla bulabilirsin beni. Ama orada makyaj ile ilgili birşey paylaşmıyorum. Gezdiğim yerler ve kedilerimi görebilirsin ;) hesabım gizli istek gönderirsen takipleşiriz :) Eğer güzel bir kamera alırsam Youtube da videolar paylaşmak istiyorum. Ama şu sıralar düğün telaşından pek mümkün değil :)

    YanıtlaSil
  8. Bu taşı kullandıktan sonra üzerine sprey kullanırsak ne olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaç zararlı maddelerin vücudumuza girmesini engellemek. Ancak bu kristal tuz cilt ile zararlı madde arasında tabaka oluşturmuyor. Sprey deodorant kullanmanı tavsiye etmem sağlığın için. Ayrıca çevre için de çok zararlı.

      Sil